Юридические услуги

Юрадреса

Юридические адреса

Юридические адреса в Киеве и области Продажа юридических адресов немассовой регистрации во всех районах г.Киева и Киевской области.



Публикации

Национальные нюансы развода с иностранцем

Национальные нюансы развода с иностранцем Что же касается процесса расторжения брака с участием граждан другой страны, то Украина имеет огромное количество договоров ...

Отзывы о юристах в каталоге

Отзывы о юристах в каталоге Отзывы про адвокатов, комментарии бывших клиентов помогают выбрать наиболее достойного защитника, а разбивка по городам помогает ...

Право расторгнуть брак между иностранцами ...

Право расторгнуть брак между иностранцами в Украине Довольно любопытный факт - в некоторых странах мира запрещено обращение своих граждан в судебные органы, если он постоянно ...



Новости

Из-за пьянства на рабочем месте милиционер поплатился .

Из-за пьянства на рабочем месте милиционер поплатился жизнью Прокуратурой города Киева начато уголовное производство по факту умышленного убийства милиционера, произошедшего накануне в одном из финучреждений Голосеевского района. Об этом сообщает пресс-служба ...

На Миколаївщині працівники ДАІ щоденно забезпечують ...

На Миколаївщині працівники ДАІ щоденно забезпечують безпеку на головній вулиці міста Щодня сотні людей виходять на головну вулицю міста Миколаєва, щоб приємно провести час, зустрітися з друзями або просто прогулятися й полюбуватися головною ялинкою Миколаївщини. Погода та наслідки ...

Евросуд уведомил власти РФ о двух жалобах по «делу ...

Евросуд уведомил власти РФ о двух жалобах по «делу Магнитского» Европейский суд по правам человека в Страсбурге уведомил власти РФ о двух жалобах по делу скончавшегося в столичном СИЗО аудитора фонда Hermitage Capital Сергея Магнитского, направив свои вопросы, ...

Звернення Громадської колегії незалежних експертів з безпеки дорожнього руху

Звернення Громадської колегії незалежних експертів з безпеки дорожнього рухуШановні водії і пішоходи!

Стан справ з аварійністю на вулицях та автошляхах України ще залишається вкрай тривожним. Судіть самі: тільки за роки незалежності нашої держави в дорожньо-транспортних пригодах (ДТП) загинуло 152 тисячі й травмовано понад 1 мільйон громадян. Зокрема, торік у більш ніж 30 тисячах зафіксованих ДТП загинуло 4824 особи, а ще 36526 потерпілих опинилися в травматологічних відділеннях лікарень. Не викликає оптимізму й цьогорічна статистика. На жаль, сьогодні проблемою безпеки дорожнього руху переймається лише Державна автомобільна інспекція.

Всеукраїнська рада церков і релігійних організацій у зверненні до вірян змушена також констатувати, що ситуація на автошляхах нашої країни залишається далеко не ідеальною: це і незадовільний стан вулично-шляхової мережі, її інженерних споруд та обладнання, і численні прояви агресії та неповаги один до одного безпосередньо самих водіїв і пішоходів, ігнорування ними вимог Правил дорожнього руху. Товариство Червоного Хреста України стурбоване елементарним невмінням учасників дорожнього руху надати першу допомогу потерпілим у ДТП, бо майже 50 відсотків летальних випадків припадають на перші хвилини після травмування та під час доставки потерпілих до лікарень. У разі ж вчасного надання кваліфікованої допомоги можна врятувати тисячі людських життів.

Статистика свідчить, що однією з основних причин високої аварійності є перевищення швидкості руху. Окремі водії вважають, що швидка їзда — ознака їхньої майстерності. Але це не зовсім так. По-перше, достеменно відомо, що новачки за кермом рідше стають винуватцями ДТП, ніж ті водії, що вважають себе неперевершеними майстрами водіння. Більшість досвідчених водіїв їздять, зазвичай, без великих перепадів швидкості, без інтенсивних розгонів і різких гальмувань, з якнайменшою кількістю перемикань передач. Такий режим руху значно безпечніший, менше стомлює, дозволяє знизити витрати пального і зменшити зношуваність деталей транспортного засобу. Водночас середня швидкість, хоч це й дивно, залишається такою ж, як і в менш досвідчених, але впевнених у своїй майстерності, водіїв.

Свого часу в Німеччині провели експеримент. Водіям двох однакових автомобілів поставили завдання подолати півтори тисячі кілометрів на одному і тому ж маршруті. Перший мав їхати з максимально можливою швидкістю, але без порушень Правил дорожнього руху, а другий — рухатись у загальному транспортному потоці. В результаті перший водій прибув до місця призначення на 31 хвилину раніше від другого, але цей «виграш» обернувся для нього численними стресами: декілька разів виникали аварійні ситуації, понад 1300 разів довелося гальмувати, зокрема у 200 випадках це було екстрене гальмування. То чи вартий цей «виграш» стількох ризиків для життя і здоров’я?

Звичайно, не можна не погодитися, що надійність водія залежить від таких моральних якостей, як дисциплінованість, почуття відповідальності, колективізму в широкому розумінні цього слова, чуйного ставлення до оточуючих, особистої скромності. А ознаками потенційного аварійника є егоїзм, неповага до людей, брутальність та ігнорування законодавства в сфері дорожнього руху.

Відповідальний, ввічливий водій не дозволить собі заважати безперешкодному проїзду «швидкої допомоги», пожежних та інших спеціальних автомобілів. Він не ігноруватиме законне право будь-кого на першочерговий рух. Такий водій обов’язково зменшить швидкість і збільшить дистанцію, аби надати можливість іншому водію виїхати з другорядної дороги, прилеглої території чи іншого об’єкта і зайняти місце в інтенсивному потоці на головній дорозі. Адже він розуміє, що безпечний рух можливий лише за умови взаємної виручки, а не суперництва тих, хто за кермом.

Чуйний водій під час негоди замість подачі звукового сигналу, нахабно вимагаючи звільнення дороги, вчинить навпаки: забезпечить надійний рух велосипедистам і пішоходам, які своєчасно не побачили автомобіль. Він завжди надасть допомогу дітям, інвалідам чи іншим особам, котрі потрапили в скрутне становище, а проїжджаючи крізь калюжу, не обдасть пішохода брудною водою, не поставить автомобіль на тротуарі так, щоб пішоходи рухалися проїзною частиною вулиці.

Законослухняний водій не буде з допомогою звукових чи світлових сигналів змушувати інших водіїв порушувати швидкісний режим чи відмовлятись від законного права рухатись відповідною смугою. До речі, в Німеччині за миготіння світлом фар, тобто з вимогою до водія, який рухається попереду, звільнити смугу руху, передбачено до 3-х років ув’язнення. За словесну образу іншого водія порушник може потрапити за грати на термін до одного року, а показавши «середній» палець, заплатить штраф у 600 євро.

Вихований, ввічливий водій не поїде на заборонний сигнал світлофора і навіть не перетне стоп-лінії аби не завадити іншим, не зупиниться на смузі, рух якою регулюється додатковою секцією світлофора і навіть табличкою з зеленою стрілкою. Він не стане без потреби маневрувати (точніше — петляти як заєць) на дорозі, «підрізати» інших водіїв, створюючи загрозу чи аварійну ситуацію. Він розуміє що будь-які конфлікти, хамство, образи а подеколи й погрози фізичної розправи вкрай негативно впливають на стан учасників дорожнього руху, можуть призвести до аварійних ситуацій чи інших небажаних наслідків.

Усі ми, хто більше, а хто менше, буваємо в статусі пішоходів. Тож маємо виявляти повагу до нелегкої праці водіїв — не з’являтися несподівано перед авто, що рухаються, не переходити дорогу будь-де замість призначених для цього місць, а, переходячи вулицю, рухатися спокійно, але не ловлячи гав та не зупиняючись без необхідності, не виходити на проїзну частину до прибуття і повної зупинки трамваю, автобуса чи тролейбуса.

Як відомо, Генеральна Асамблея ООН на період з 2011 по 2020 рік оголосила Десятиліття дій із забезпечення безпеки дорожнього руху. До речі, 11 травня завершується третій рік цієї важливої акції. Зазвичай світова спільнота, зокрема й Україна, систематично проводять Глобальні і національні Тижні безпеки дорожнього руху. Проте всі чудово розуміють, що жодні «Тижні», «Місячники» і «Десятиліття» не дадуть бажаних результатів, якщо ми, ті, хто безпосередньо бере участь у дорожньому русі, індивідуально і громадою не поставимо собі за мету навести лад на наших кров’ю омитих дорогах, не станемо свідомо дотримуватись елементарних норм безпечної поведінки.

Тому, звертаючись до вас, шановні водії і пішоходи, ми, члени Громадської колегії незалежних експертів з безпеки дорожнього руху, просимо: дослухайтесь до наших порад, зробіть правильні висновки, не наражайте себе та ваше оточення на небезпеку заради зекономленої хвилини чи елементарної бравади й показної зверхності. Зеленого вам світла на всіх життєвих перехрестях!

За дорученням Громадської колегії, з повагою,

Іван Усіченко — президент Товариства Червоного Хреста України, кандидат медичних наук, заслужений лікар України

Василь Жук — голова Всеукраїнської спілки автомобілістів, кандидат юридичних наук, заслужений юрист України

Володимир Поліщук — академік Транспортної академії наук України, доктор технічних наук, професор, зав. кафедрою «Транспортні системи та безпека дорожнього руху»

Іван Красюк — голова Президії організації ветеранів центрального апарату МВС України, кандидат юридичних наук, заслужений юрист України

Олександр Фоменко — голова Громадської колегії незалежних експертів з безпеки дорожнього руху

Віктор Корніюк — заступник головного редактора журналу Верховної Ради України «Віче», заслужений журналіст України

Марія Власенко — голова Ради організації ветеранів ДДАІ МВС України, відмінник народної освіти

Борис Раціборинський — екс-начальник Науково-дослідного центру з безпеки дорожнього руху (1992 — 1996 рр), кандидат економічних наук

Возможно, это Вам будет интересно: