Юридические услуги

Юрадреса

Юридические адреса

Юридические адреса в Киеве и области Продажа юридических адресов немассовой регистрации во всех районах г.Киева и Киевской области.



Публикации

Национальные нюансы развода с иностранцем

Национальные нюансы развода с иностранцем Что же касается процесса расторжения брака с участием граждан другой страны, то Украина имеет огромное количество договоров ...

Отзывы о юристах в каталоге

Отзывы о юристах в каталоге Отзывы про адвокатов, комментарии бывших клиентов помогают выбрать наиболее достойного защитника, а разбивка по городам помогает ...

Право расторгнуть брак между иностранцами ...

Право расторгнуть брак между иностранцами в Украине Довольно любопытный факт - в некоторых странах мира запрещено обращение своих граждан в судебные органы, если он постоянно ...



Новости

Из-за пьянства на рабочем месте милиционер поплатился .

Из-за пьянства на рабочем месте милиционер поплатился жизнью Прокуратурой города Киева начато уголовное производство по факту умышленного убийства милиционера, произошедшего накануне в одном из финучреждений Голосеевского района. Об этом сообщает пресс-служба ...

На Миколаївщині працівники ДАІ щоденно забезпечують ...

На Миколаївщині працівники ДАІ щоденно забезпечують безпеку на головній вулиці міста Щодня сотні людей виходять на головну вулицю міста Миколаєва, щоб приємно провести час, зустрітися з друзями або просто прогулятися й полюбуватися головною ялинкою Миколаївщини. Погода та наслідки ...

Евросуд уведомил власти РФ о двух жалобах по «делу ...

Евросуд уведомил власти РФ о двух жалобах по «делу Магнитского» Европейский суд по правам человека в Страсбурге уведомил власти РФ о двух жалобах по делу скончавшегося в столичном СИЗО аудитора фонда Hermitage Capital Сергея Магнитского, направив свои вопросы, ...

Автоматизований контроль вибірковим не буває

Автоматизований контроль вибірковим не буває

Мінінфраструктури знайшло спосіб компенсувати шкоду, завдану дорогам

Мінінфраструктури збирається запровадити електронну систему стягнення плати з великовагових вантажівок для компенсації шкоди, завданої автодорогам загального користування державного значення. Разом з Укравтодором фахівці відомства вивчають ефективність упровадження такого механізму.

В обох відомствах посилаються на практику, яка успішно діє у країнах Європи. Приміром, у Швейцарії з 2001 року за вантажівки масою 12 тонн сплачують 0,23 євро за кілометр доріг, а транспортні засоби вагою 44 тонни — 1,14 євро. Подібну практику запровадили в Німеччині. Починаючи з 2005 року плата за проїзд великовагових вантажівок становить від 0,14 до 0,29 євро за кілометр. Не відстають і наші сусіди: у Польщі з 2011 року платять від 0,05 до 0,13 євро за кілометр, а в Росії збираються запровадити платний проїзд з 2014 року.

Чому в Україні досі цього не зробили, сказати важко. Адже вітчизняні дороги, збудовані переважно ще 30—50 років тому, швидко руйнуються через інтенсивний рух великовагового транспорту. Воно й не дивно, оскільки проектували їх під навантаження шість тонн на вісь, а насправді вони мають значно більшу навантаженість. Особливо потерпають магістралі транзитних напрямків. Причому значна кількість перевізників транспортують вантажі без дозвільних документів. Загальна маса таких автівок часто сягає 70—80 тонн. Тож нині саме час, вирішили у Мінінфраструктури, запровадити обов’язкове справляння плати з великовагових транспортних засобів і в такий спосіб компенсувати завдану дорогам шкоду. Для контролю за проїздом таких вантажівок запровадять спеціальну систему з використанням технології GPS.

Донедавна в Україні перевізників перевіряли за допомогою 38 пересувних вагових комплексів. Однак це був вибірковий контроль, і водії всіляко прагнули його уникнути. Тепер на 24-му кілометрі траси Київ—Чоп встановлено стаціонарну систему контролю вантажівок. Вона працює у тестовому режимі за гроші компанії-виробника. Принцип її дії такий: датчики, вмонтовані в дорожнє полотно, цілодобово і за будь-якої погоди визначають вагу машини. При цьому відеокамера фіксує марку і номер транспортного засобу, що дає змогу без проблем встановити його власника. Інформацію про порушників відправляють на сервер ДАІ, Укртрансінс?пекції та Укравтодору.

Саме до функцій Укртранс?інспекції передадуть сплату за проїзд і стягнення адмінштрафів, які можуть бути досить значними. Однак наразі механізм їх стягнення невідпрацьований і законодавчо незакріплений. Тож порушників карають за чинним Адміністративним кодексом та іншими законодавчими актами. Приміром, застосовується штраф — сто неоподатковуваних мінімумів заробітної плати до тих водіїв, які перевозять великогабаритні вантажі без належних документів. Щоправда, в Укравтодорі сподіваються, що за два—три місяці законодавчі нюанси владнають. Ідеться про порядок стягнення плати з великовагових автомобілів, її розмір, перелік платних доріг, а також величину штрафних санкцій до порушників чинних правил.

Урядовий Кур'єр

Возможно, это Вам будет интересно: